Thursday, July 30, 2009

Once upon a time...

... ehk sissejuhatus, ei midagi praktilist.

Kindlasti paljudele lohesurfaritele tuttav tunne on see, kui ei ole veel lohe näha ja katsuda saanud ning siis rannal surfijaid vaadates mõtled: " Ma tahan! Kuidas ma saan?"
Nii ka mina, sattusin ühel ilusal juulikuu suvepäeval Võsule koos oma damega ning rolleril.
Kaasa oli kenasti pakitud suur matkakott ning telk koos muu metsas vajalikuga.
Esimene öö metsas ilusti mööda saadetud janunesime mugavuse järgi seega põrutasime Võsule ning leidsime sealt ka külalistemaja.
Öö mõnusalt veedetud, peale hommikukohvi pauhh randa.
Võsu rand on ütlemata ilus ja mitte väga rahvastatud, vesi oli mõnus ja päike palav.
Peakohal tiirutas kolm megasuurt lohet ning nende all kutid laudadel. Julge ja jutukas nagu ma olen astusin ühele õnnetule ligi ning hakkasin isuga pärima.
"Palju maksab see nali?", " Noo kõik oleneb, " algas tüüpiline vastus " aga seal 20-30 tonni ringis ripub korralik varustus."
Niiviisi seal jutustasime ja sain kõvasti infot. Aus ja viisakas noormees soovitas mul kätt harjutada ning lasi oma lohe täis pumbata, lisaks joosta mööda randa poomide, liinide, laudade ja muu varustusega. Mina kes ma tööd väga ei viitsi teha, veelvähem teiste tööd, tegin seda tol korral suure huviga.
Mõned tunnid veedetud läks ka jutt konkreetsemaks. "Mis raha eest mina endale saaksin korraliku kasutatud varustuse?" küsimuse peale tuli surfarilt peale väikest mõttepausi vastus
" No ma arvan Sulle (~180 pikk, 65-70kg) saaks normaalse tarbitva seti umbes 10 tuhande eest." "ROLLER MÜÜKI!" oli esimene mõte, mis juhtis mind läbi kogu selle seikluse kuni eilse päevani, mil oma komplekti kätte sain.
Mõttes arvutasin kiiruga oma rolleri väärtuse ning leppisin endaga ausalt kokku, et see maksaks praegu umbes 15-17 tuhat.
"Kas ma 14-15 tonni eest saaks juba korraliku stuffi koos kalipsode ja muu vajalikuga?"
Noormehe kiire vastus: "15 tuhat on ideaalne algajale, saad korraliku varustuse."
Sealt edasi jutustasime veel varustuse ostmisest, parandatud asjadest ja muust kitealasest.
Loomulikult soovitas surfar mulle vaadata www.kitezone.ee mille eest siiani tänulik olen.
Sellelt saidilt leiab vaid lahkeid inimesi, igal võimalikul moel abiks on.

Seejärel veetsime veel damega mõned hetked rannal, käisime vees ning hakkasime kodupoole sättima.
Teel Tallinnasse, väsinud, tülpinud ja ... väsinud, juhtis mind vaid üks mõte: "Tahan!"
Koju jõudes hopsti rolleri müügikuulutused üles, juurde sai kenasti kirjutatud, et vahetust pakkuda VAID Kite komplekti vastu.


Kaks päeva hiljem oligi tulemus käes. Võttis ühendust minuga üks lahke härra, kes tundis huvi rolleri vahetamise vastu. Roller pidi minema kellelegi teisele seega tema oli rohkem vahelüli.
Suhtlemine oli piduritega, tagasilöökidega ja lõpuks kõneall oleva lohe müügiga. Lõpuks teatas härra, et rolleri huviline enam huvi ei tunne.
Lootused purunenud, masendunud sõidan ringi oma taburetiga...kui see tunneks valu siis lööks...kui see nutaks siis karjuks ta peale.
Lähen koju, nähvan naisele midagi teravat ja keeran magama.

Järgmisel hommikul heliseb telefon. Ei viitsi vastata. Ärgates helistan tagasi. Särtsakas meeshääl vastab "Aaa jajaa sa oled see kes rollerit tahab vahetada? Jajaa...et mul on pakkuda koku kupatus...tule läbi vaatame üle ja teeme diili, kui sobib"
Viskan telefoni käest YES!
Päeva jooksul helistatakse, kirjutatakse. Tahavad rollerit näha, osta. Ütlen, et müüdud sorri!

Lähen lohet vaatama. Parandatud, laud pooleks, nördimus. Räägime pikalt laialt, proovivad rollerit, on rahul. Ütlen, et mõtlen veel ja annan homme teada.
Tööle liikudes tuleb kõne. Keegi veel tahab vahetada. Saan veebiaadressi, vaatan, meeldib. Veel üks pakkumine, vaatan, meeldib.
Lepin kokku vaatamise aja. Mõlemad pakkujad nagu ühest suust " No järgmise nädala lõpul saaks siis olen Tallinnas." MIS MÕTTES järgmine nädal... TAHAN!
Helistan tüübile kes Võsul inffi jagas, räägin et selline ja selline asi. "Pooleks laud? NO WAY!" Laud oli tegelikult liialt väike mulle ka.
Helistan tüübile kelle lohe äsja vaatamas käisin:" Et jaa mina jälle selle rolleriga, et ääm, pmtslt kui sa mulle suurema laua leiad, siis mul on pohhui et lohe nats parandatud on!" vastus konkreetne:" Mul praegu ei ole siin aga leian sulle midagi kindlasti!"
Lõpetame kõne, 15 minuti pärast helistab tagasi: " Hei, et on olemas normaalne algaja laud 150 pikk ja niijanaa..." mina vastu :" Selge jutt, tulen siis homme läbi =)"

Järgmisel päeval DEAL!
Olemas!
Sain!

(NOPROMO)
Aitäh Fan Surf www.fan.ee Kunderi 15 Tallinn +372 621 60 44
(NOPROMO)

One happy surfer taking a bus home.

No comments:

Post a Comment